SE DUCE VARA   15 comments


Au mai ramas citeva zile din luna august,sa dus aceasta vara calduroasa, plina de crize politice, economice si sociale. Gata sa dus vara inpreuna cu opt luni din an, pline de amintiri. Stau la un pahar de bere, intr-o circiuma din cartier analizind trecuta vara din care nu m-am ales cu nimic. Nu tu vacanta, nu distractie doar caldura si munca cu lipsa de bani. Ma gindesc ca am petrecut o vara sentimentala, am incercat sa traiesc din amintiri din povesti si trairi trecute, pline de neputinta redefinirii sufletesti, fara bucuria prezentului cu intristarea trecerii timpului peste anii vietii mele. Sorbesc pofticios din paharul de bere savurind gustul amar, din pahar si din viata. Stau la o masa din tabla, acoperita cu un servst colorat, linga o boxa care murmura discret muzica tineretii, muzica anilor frumosi in care nu bagam de seama greutatile si necazurile vietii. Asult muzica si beau bere impreuna cu gindurile mele, la vremurile trecute la grselile vietii si la bucuriile tineretii. Sa golit sticla de bere si paharul sta gol pe servetul usor unduit de briza vintului subtirel cu aer tomnatic. Sa dus berea sa dus vara, totul se duce pina si noi ne ducem strop cu strop pina la final.  -Ospatar te rog mai adu o bere, pofta e mare si setea de viata ma impinge sa beau. Nu vreau sa privesc inapoi la trecut, berea amara ma face sa uit, vreau sa vad partea plina a paharului sa ma bucur de viata de bere si de muzica buna, cu toate ca vara aproape a trecut, Ospatar mai adu o bere vreau sa ma imbat, sa uit de trcut sa vad viitorul in roz frumos si placut, vara aceasta sa dus in trecut.

pe aceeaşi temă au mai scris şi: tiberiu, grişka, dictatura justiţiei, cita, redsky, rokssana

Posted 29 august 2011 by pisicaru in Uncategorized

15 responses to “SE DUCE VARA

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pingback: Când se duce vara… « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. „savurind gustul amar, din pahar si din viata” …dar savurand…si asta e bine 🙂 o atitudine foarte buna ..

  3. Pingback: Se duce vara « Tiberiuorasanu's Blog

  4. trebuie sa mergi inainte,e o provocare careia nu-i vei ceda. viata te incearca adesea, important e sa nu te lasi. nu stii niciodata ce-i dupa colt!
    beruiala placuta!

  5. Omuleee
    Lasă ciorilor tristeţea că nu-i bună de nimic! Am eu o vorbă luată dintr-o carte a lui Patapievici pe care am şi mi-am spus-o de cîteva mii de ori , vorbă pe care o s-o mai spun de cîteva mii de ori : „În viaţă, nu există poziţie de şah-mat, cu excepţia morţii!”.

    La bere mă bag şi eu oricînd, dar cu bucurie. Mă bucur de savoarea berii nu mă las cotropit de amărala ei. 🙂

    • De fel nu sunt trist, cred ca melancolia bato vina, s-au astenia de vara. Promit sa ma schimb, sa fiu vesel si sa bem o bere cu toti cei apropiatii ai temelor lui Psi.

  6. Pingback: Se duce vara… | Redsky2010's Blog

  7. Nea Pisicarule,e o vorba:traieste clipa..Haide, sa sorbim micile bucurii ale vietii..Mai adu o bere,ca mi-e sete,ce aia ma-sii .. :))

  8. Nea pisicaru,e o vorba:traieste clipa! Vedem noi ce-o fi ,dupa..Sanatosi sa fim!

  9. Risc sa fiu off topic daca spun ca viata e asa cum ne-o facem noi…….Nu sunt de acord cu maniera asta de a „uita”
    Niciodata nu e tarziu sa schimbi ceva in viata.
    Sa accepti necazul cand vine, sa il simti si sa il lasi sa treaca. De ce sa il „anesteziezi”?

  10. Pingback: ganduri | Rokssana's Blog

  11. io bere nu beau de fel. dar nici tristeţile nu îmi plac. de aceea în postul meu de astăzi am spus: se duce vara? şi ce dacă!
    zâmbeşte… depinde de tine.

Lasă un comentariu